منبع تصویر

ایشان می گوید : « لانه در حال ساختن است، بیا خیلی کار داریم ! به کمکت احتیاج دارم ، بیا.»

 

دو نوع عضویت در لانه گنجشک تعریف شده است : 

 

  • عضویت به عنوان میزبان در لانه گنجشک 

 

  • عضویت به عنوان میهمان در لانه گنجشک 

 

شرح عضویت ها : 

  • عضویت به عنوان میهمان در لانه گنجشک 

همه افراد علاقه مند به فعالیت های گنجشک امکان عضویت به عنوان میهمان در گنجشک را دارند و خدماتی که برای این عضویت دریافت می کنند این است که به صورت اختصاصی ( از طریق ایمیل ) در جریان برخی از فعایت ها و برنامه های گنجشک قرار می گیرند که در صورت تمایل می توانند شرکت داشته باشند. 

 

  • عضویت به عنوان میزبان در لانه گنجشک

از  افرادی که به عنوان میهمان در لانه گنجشک فعالیت داشته باشند بعد از مدت شش ماه حضور در برنامه ها و بر اساس میزان فعایت ها و علاقه مندی شان برای ارتباط با گنجشک ، دعوت می شود که به عنوان عضویت میزبان در لانه گنجشک حضور داشته باشند.

اعضا میزبان در لانه گنجشک کسانی هستند که در برخی تصمیم گیری ها از ایشان دعوت می شود  و همچنین برخی مسئولیت های کاری گنجشک را به عهده دارند و علاوه بر این ها در برخی از فعالیت های گنجشک فقط از این اعضا دعوت صورت می گیرد.

 

بنابراین در صورت تمایل برای همراهی با گنجشک می توانید به عنوان میهمان وارد لانه شوید و میزبان ها را از حضورتان خوشحال نمایید. برای این کار کافی است وارد لینک زیر شده و آن را تکمیل نموده و ارسال کنید.

 

نکته گنجشکی مهم : در گنجشک با هر سن و سالی امکان عضویت وجود دارد. در حال حاضر از گنجشک های ۴ ساله تا گنجشک های ۷۰ ساله در لانه حضور دارند. شرط این است که دل تان پرواز گنجشکی بخواهد.

 

فرم ثبت نام عضویت میهمان در لانه گنجشک